4

و اینک آنچه شما خواسته اید!!!!!

تا تان!!! اینم آی دی اینستاگرام برای شما‌ ولی وای به حال اونایی که اینجا رو ول کننااااا!

Shagure31

شگوره که اسممه ۳۱ هم سنمه!


نظرات 18 + ارسال نظر
آهو دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 09:05

سلام شقایق جون ، منزل مجازی و حقیقی نو مبارک باشه ، بلاگفا که نشون داد قابل اعتماد نیست امیدوارم خونه جدیدت پایدار باشه ، من هم برای اینکه بتونم برای دوستای متعدد وبلاگی که اینستا فعالترن کامنت بگذارم رفتم اکانت اینستا درس کردم ، البته یواش یواش عکس هم میذارم ،، امیدوارم اونجا راحت تر و سریعتر در ارتباط باشیم
موفق باشی مامان همسر و خانم پرستار سر شلوغ

آهو خیلی دلم میخواست آرشیوم رو میتونستم منتقل کنم خیلی حسرتش رو میخورم

آفتابگردون چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 10:55

ای جاااااان! شگی هم اینستایی شد. اینطوری عکس گذاشتن اسون تره و رابطه متقابل بیشتر میشه. من هم با f.farda برات درخواست دادم. اما خدایی قول بده در اینجا رو تخته نکنی ها ! وبلاگ یه چیز دیگه است آخه خیلی از بچه های وبلاگی بعد از اینستا وبلاگاشون داره خاک میخوره و دیگه از اون پستهای طولانی و دوست داشتنی خبری نیست. البته میدونم خود من هم وبلاگم سوت و کوره اما خب این ربطی به اینستا نداره خب!

آره بابا وبلاگ بهتره
من به اینستا به چشم آلبوم نگاه میکنم حتی دست و دلم نمیره سوالهای بچه ها رو اونجا جواب بدم

شیما سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 09:42

مرسی شقایق جون

خواهش میشه

حبیب دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 22:41

ممنون جواب دادین
امکانش هست تو وبلاگتون بپرسین شاید کسی بدونه

ی کار خیره

ایشون ی موسسه میشناختکه خود بچههای کم بضاعت ی سری وسایل درست میکردند

و بفروش میرسوندن .خیلی مهمه برام. به جایی الان رسیدم که میتونم کاری کنم

واقعا ممنون میشم اگر میخونه و میشناسه معرفی کنه به من

دقیقا بگو چی باید توی وبلاگم بپرسم از خواننده ها
منظورم اینه که مشخصاتش رو بده من براش پست بگذارم

آفتابگردون دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 04:17

در ضمن در اینستاگرام با اسم خودم آزیتا ( azijooni) بهتون درخواست فالو دادم

باشه عزیزم فالوت میکنم

مینو شنبه 11 مهر 1394 ساعت 09:29

ممنون شقایق جان ممنون

خواهش میکنم

حبیب جمعه 10 مهر 1394 ساعت 21:29

سلام
خونه نو مبارک
ابجی ی سوال شما ی دختر وبلاگ نویس یادت نیست
که ارشد میخوند و یاسی یایاس اسم خودش بود یا اسم وبلاگش؟؟؟

تو وبلاگ امی هم دنبالش گشتم

نه شرمنده

سارا جمعه 10 مهر 1394 ساعت 16:23

لبات رو پروتز کردی؟

سونه جمعه 10 مهر 1394 ساعت 14:26

سلام
آی دی من اینه:mssaammiinn من ادتون میکنم.اسمم ثمینه

مرسی که خودت رو معرفی کردی

سورین جمعه 10 مهر 1394 ساعت 11:26

فراموش کردم بگم ID اینستاگرام من spear.... هست

اوکی

سورین جمعه 10 مهر 1394 ساعت 11:06

ممنون که شریک لحظه هاتون کردید مارو ،

قابل نداشت

هویج جمعه 10 مهر 1394 ساعت 09:25

اخه من چطورررری عاشق تو نبااااشم م م

عزیزممممممممممممممممممممم منم واست میمیرم

رهاجون٢ جمعه 10 مهر 1394 ساعت 02:33

نه نه این واقعیت نداره تو هم رفتی اینستااااا بابا من ندارم اینستا باید چی کار کنم ای وای شگی هم از دست رفت

نه بابا همش شایعس
من هنوزم اینجا هستم

زری پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 21:17

عزیزم من به اسم ارغوان اند مام ریکوئست دادم. بیصبرانه منتطرم اذن دخول بفرمایید

فدات زری جان

پارمزان پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 19:56

شقایق هر چی کامنت میدم انگار دریافت نمی کنی نمیدونم چرا الان بار هفتم هشتم هست که کامنت میذارم ولی بعدا نمی بینمش توی اینستا ریکوئست دادم

دیدم عزیزم ولی هنوز ۶۱ کامنت تایید نشده دارم

نسیم پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 15:05

خیلی خوشحال شدم

فدات

نیمفادورا پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 14:54 http://nimfadora.persianblog.ir

آخ جون! تونستم توی پی سی ببینمش! عالیه عالی

باریکلااااا
بیا از شهرزاد تعریف کن ببینم

نیمفادورا پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 14:47 http://nimfadora.persianblog.ir

عرررر من اینستاگرام ندارم! گوشیم مال زمان خیارشور شاهه اندرویدش نمیکشه!

سی پی هم جواب میده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.